Cafeteria szoftver

A myCafeteria szoftver egy olyan komplex, speciális szoftver, amelyben Ön biztonságosan és pontosan tudja kezelni a dolgozók béren kívüli juttatási rendszerét.

A program három fő adatbázisból áll:

  • dolgozói törzsadatbázis, amely a dolgozók alapadatait tartalmazza költséghellyel együtt,
  • juttatási törzsadatbázis, amely az egyes juttatások maximális/minimális kereteit tartalmazza dolgozói csoportonként,
  • dolgozói csoportok törzse.

A program minden évre és hónapra tartalmazza a dolgozók által kiválasztott juttatásokat.

A szoftver sokféle szűrési lehetőséggel, számtalan kimutatás készítésre alkalmas. A kimutatások (listák) HTML, Excel (kétféle, a rendelkezésre álló program verziószámától függően), illetve PDF formában kérhetők. (A HTML forma a gyors megtekintést, a PDF a változtatás mentes, szerkesztett nyomtatást, az Excel export az esetleges további kimutatások készítését szolgálja).
A szoftver bérlése esetén szerverünkön marad a szoftver. Az adatmentésért és az adatok biztonságáért mi felelünk Ön helyett. Ön és munkavállalói az interneten keresztül érhetik el és használhatják a szoftvert.

A program további előnyei:

A szoftver web-alapú hozzáférést biztosít, így többek között lehetőség nyílik a dolgozói nyilatkoztatás távoli, internetes kapcsolaton keresztüli végrehajtására;

  • A juttatási elemek értékének összevont kezelése, az adómentes értékhatárok figyelemmel kísérése;
  • Számlával történő elszámolások esetén a hónapok között áthúzódó tételek kezelése;
  • Több évre áthúzódó juttatási elemek nyomon követése;
  • Havi összesítők készítése az utalványok feladásához és a bérszámfejtés elkészítéséhez;
  • Nyilatkozat bázisú ellenőrző listát tartalmaz a hibák kiküszöbölésére.
This template supports the sidebar's widgets. Add one or use Full Width layout.