HR adminisztráció

  • Személyi adatok adminisztrációja
  • Munkaszerződések elkészítése, módosítása, munkaviszony megszűnése és egyéb szükséges, kapcsolódó dokumentumok elkészítése
  • Jelenléti ívek adminisztrációja (betegség, szabadság, szülési szabadság, stb.)
  • A fontos dátumok nyomon követése és az ehhez kapcsolatos szükséges feladatok elvégzése (felmondás, próbaidő lejárta stb.)
  • Szociális biztonsághoz kapcsolódó ügymenet kezelése (GYES, GYED, GYET, TGYÁS ügyintézés)
  • Statisztikai Hivatallal kapcsolatos ügyek intézése, igény esetén
  • Munkaügyi Felügyelőséggel kapcsolatos ügyek intézése, igény esetén
  • Az ügyfél tájékoztatása a fontosabb törvényi változásokról, ezek betartásának felügyelete
  • Egyeztetés szerint helyszíni jelenlét során a dokumentumok begyűjtésére, belépő és kilépő dolgozók adminisztrációjának elvégzése, igény esetén felvilágosítás a munkavállalók részére
  • Ad-hoc riportok kérésre
  • A szolgáltatás angol nyelven is elérhető