Mit szólna egy olyan megoldáshoz a bérszámfejtésben, amely nemcsak, hogy lerövidíti az adminisztrációval járó időt, de biztonságos, sőt környezetkímélő is?
Érdekelné Önt egy olyan lehetőség, mely amellett, hogy költségkímélő, gördülékenyebb és hatékonyabb működést is eredményez?
Tartson lépést a XXI. századdal!
Vegye igénybe elektronikus bérjegyzék szolgáltatásunkat!
Bérprogramunk ezen moduljának használatával, Ön költségkímélő és korszerű megoldást nyer a bérjegyzékek előállítására és a munkavállalókhoz való eljuttatására. Nem kell nyomtatni, borítékolni, szétosztani, kipostázni. Sőt, az elveszett bérjegyzékeket sem kell pótolni. Az elektronikus bérjegyzék használatával megszűnik a papírmunka. A bérjegyzékek a munkavállalók saját on-line adatbázisában kerülnek eltárolásra. A munkavállalók dolgozói önkiszolgáló rendszeren keresztül csak a saját bérjegyzéküket érhetik el, melyek bármikor visszakereshetők, és akár ki is nyomtathatók.
- 7 ok, amiért érdemes az elektronikus bérjegyzék mellett dönteni:
- A munkavállaló saját maga is hozzáférhet a rendszer indulása óta készült valamennyi bérjegyzékéhez.
- A bérjegyzékek visszamenőleg is elkészíthetők.
- A bérjegyzékeket a munkavállalók elmenthetik, kinyomtathatják, de akár e-mailben is elküldhetik őket saját e-mail címükre.
- A rendszer e-mailben értesíti a munkavállalót, hogy a bérjegyzékük elkészült.
- Biztonságos.
- Kevesebb papír, gazdaságos működés.
- Környezetkímélő megoldás.
Kevesebb papírmunka, nagyobb munkavállalói elégedettség, hatékonyabb működés!